İstanbul Festivali, OPPO eşliğinde Festival Park Yenikapı’da düzenlendi

İstanbul Festivali bu yıl 1–17 Ağustos tarihleri arasında Festival Park Yenikapı’da gerçekleşti. Etkinliğin dijital katılım sponsoru OPPO Reno14 Serisi oldu.

Festival boyunca yapılan konserlerde cihazın düşük ışık performansı ön plana çıkarıldı. Katılımcılar, gece çekimlerinde farklı yapay zekadestekli fotoğraf ve video özelliklerini deneyimleme fırsatı buldu. Uzun pil ömrü ve performans geliştirme teknolojileri de festival alanında tanıtılan özellikler arasında yer aldı.

Etkinlik sırasında duyurulan kampanya kapsamında Reno14 Serisi için değiş-tokuş seçeneğinin 1 Eylül’e kadar süreceği belirtildi.

Related Posts

Yeni geliştirilen bilgisayar insan düşüncelerini okuyabiliyor!

Stanford Üniversitesi’nden bilim insanları, bir kişinin yalnızca düşünerek söylediği cümleleri algılayabilen bir beyin-bilgisayar arayüzü (BCI) geliştirdi. Yeni sistem, konuşma ve motor becerilerini yitirmiş kişilerin daha kolay ve doğal biçimde iletişim kurmasına yardımcı olabilir.

NASA keşfetti: Güneş Sistemi’ndeki gizemli ziyaretçi ışık sızdırıyor

NASA’nın Hubble Uzay Teleskobu’yla yapılan yeni gözlemler, 3I/ATLAS adlı gizemli cismin ışık sızdırdığını tespit etti.

Üç Balina Kayası: Balinaya benzeyen bu kayalar nereden geliyor?

Tayland’ın kuzeydoğusunda bulunan Three Whale Rock (Üç Balina Kayası), görüntüsüyle yan yana yüzen üç balinayı andırıyor. Ancak bu doğa oluşumunun arkasında çok daha uzun ve sessiz bir geçmiş yatıyor.

Kısırlık derdine umut oldu: Embriyosunun rahme yerleşme anı ilk kez görüntülendi

İspanya’daki Katalonya Biyoteknoloji Enstitüsü (IBEC) ve Barselona’daki Dexeus Üniversitesi Hastanesi’nden bilim insanları, insan embriyosunun rahim içine yerleşme sürecini ilk kez kayda aldı. Science Advances dergisinde yayımlanan araştırma, yaşamın …

Karanlık enerji hakkında yeni keşif

Kozmostaki en gizemli güçlerden biri olarak kabul edilen karanlık enerjinin yalnızca sabit bir varlık olmayabileceğine dair yeni veriler ortaya çıktı.

Yapay zeka devinden, Chrome’u satın almak için kafa karıştıran teklif

ABD’deki antitröst davası sonrası Google’ın Chrome’u satma zorunluluğu bir kez daha gündemde. Yapay zeka devlerinden Perplexity de, 34,5 milyar dolarlık bir teklif sunarak bu fırsattan faydalanmak istiyor. Fakat süreç pek de kolay görünmüyor.