Karavan tutkusunu markaya dönüştürdüler: Hedef global pazara açılmak

Ayşe ve İsmail Akbaş, Karavan Üretiminde İhracata Odaklanıyor

Sakarya’da yaşayan karavan tutkunu Ayşe ve İsmail Akbaş çifti, tecrübelerini kullanarak kendi ihtiyaçlarına uygun karavan tasarlamaya karar verdi. İsmail Akbaş, “En büyük hedefimiz ihracat. Özellikle Balkanlar ve Arap ülkelerine ihracata başlamış durumdayız” dedi.

Akbaş çifti, 7 yıl boyunca çeşitli yerli ve yabancı markaların çekme karavanlarıyla Türkiye’nin turizm bölgelerini gezdi.

2023’te kendi ihtiyaçlarına uygun karavan tasarlamak için harekete geçen çift, iç mimarlık ofislerine bağlı mobilya atölyelerinde seri üretime geçti.

Kocaeli’de düzenlenen “3. Doğu Marmara Karavan, Turizm ve Doğa Sporları Tanıtım Günleri”ne katılan Akbaş çifti, ürünlerinin ilgi gördüğünü belirtti.

Karavanlarını sadece iç piyasada değil Balkanlar ve Arap ülkelerinde de gönderen çift, ihracatlarını genişleterek büyümeyi hedefliyor.

Ayşe Akbaş, karavan üretimine geçmeden önce belirli dönemlerde karavanlarla seyahat ettiklerini ve eşinin kendilerine uygun karavan tasarlamasıyla üretim fikrinin ortaya çıktığını söyledi. Akbaş şunları ekledi: “Yaklaşık 1,5 yıldır sektörde müşterilerimize hizmet veriyoruz.”

Kovid-19 salgını döneminde karavanların popülerlik kazanmaya başladığını belirten Akbaş, müşterilerin bilinçlendikçe kaliteli karavanları tercih edeceğine inandıklarını söyledi.

İç mimar olan İsmail Akbaş ise 7 yıl boyunca çeşitli markaların karavanlarını deneyimlediklerini ve bu deneyimlerle yeni bir marka oluşturduklarını belirtti.

Akbaş çifti, nitelikli üretici olma hedefinde olduklarını ve en büyük hedeflerinin ihracat olduğunu vurgulayarak, ürünlerini belirli kalite standartlarında tutmaya özen gösterdiklerini belirtti. (AA)

Related Posts

Bu Liseden Mezun Olan Aylık 300 Bin TL Maaşla İşe Başlıyor! Geleceğin Mesleği

İstanbul Havalimanı yerleşkesindeki ‘Havacılık Meslek Lisesi’nden mezun olan öğrenciler, aylık 300 bin TL gibi yüksek bir maaşla iş hayatına adım atıyor! Bu lise, teknik eleman ihtiyacını karşılamak üzere kurulmuş ve öğrencilerine parlak bir gelecek …

Ünlü kahve zincirinden okkalı zam

Starbucks, 4 Haziran 2025 tarihinde içecek fiyatlarını yaklaşık yüzde 15 oranında artırdı. Yaz aylarında sıkça tercih edilen Refresha ve Frappuccino gibi soğuk içeceklerin fiyatları 195 liraya kadar çıkarken, yeni fiyat listesinde en ekonomik seçenek …

Sağlık çalışanlarının toplu sözleşmede gündeme getirilmesini istedikleri talepler

Dünkü yazımda Sağlık-Sen Genel Başkanı Mahmut Faruk Doğan bey ve beraberindeki heyetle görüşmemizdeki genel konulara yer vermiştim. Bugünkü yazımda ise söz verdiğim üzere Sendikanın toplu sözleşme görüşmelerinde gündem oluşturmaya çalıştığı sağlık çalışanlarının taleplerine yer vereceğim. Sağlık-Sen’in sağlık çalışanları için hayata geçmesini istediği talepler Toplu sözleşme görüşmeleri mevzuat gereğince Kamu Görevlileri Sendikaları Heyeti ile Kamu İşveren Heyeti, son rakamı tek olan yıllarda ağustos

Bayram ikramiyesi enflasyona yenildi: Emeklinin kaybı yıkıcı düzeyde!

Emekli bayram ikramiyesi, enflasyon ve asgari ücret artışının gerisinde kalarak değer kaybetti. Uzmanlar, ikramiyenin asgari ücretle uyumlu hale getirilmesini ve ödemelerin artırılmasını öneriyor.

Turizm cennetinde ruhsat şoku! Turistik tesislerin kapısına bir bir mühür vuruldu

Muratpaşa Belediyesi tarafından yapılan yazılı açıklamada Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın talebi ve Antalya Valiliği’nin 2025/1 sayılı genelgesi uyarınca, ilçe sınırlarında faaliyet gösteren Basit Konaklama Turizm İşletme Belgeli 294 tesisin, Antalya …

130 yıldır en ‘göz önündeki’ markaydı: Dev aile şirketi tamamen battı

Almanya’nın optik devi Menrad, bir dönemin daha sonuna geldi. Tam 130 yıl önce titizlik, kalite ve ustalıkla yola çıkan köklü aile şirketi, artık faaliyetlerine son veriyor.